مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 13:052020-01-22اجتماعي

ممنوعیت تردد کامیون در جاده پلدختر- خرم آباد


رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای پلدختر از ممنوعیت تردد کامیون و خودروهای سنگین در جاده پلدختر- خرم آباد خبر داد.

- روح الله شریف زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای سهولت تردد خودروهای سبک از اردیبهشت ماه امسال با هر بارندگی به دلیل بازسازی ها و وجود نقاط حادثه خیز، تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در جاده پلدختر- خرم آباد ممنوع شده است.

وی افزود: در بارندگی های اخیر نیز تردد خودروهای سنگین ممنوع و تنها خودروهای محلی حق تردد در محور پلدختر- خرم آباد را دارند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر گفت: چهار تیم امدادی از این اداره در بارندگی های اخیر مستقر در محورهای مواصلاتی هستند.

شریف زاده افزود: گردنه طولکش واقع در محور پلدختر- اسلام آباد غرب بر اثربارش برف و سردی هوا، جاده لغزنده و تردد در آن خطرناک است از این رو رانندگان در این مسیر جوانب احتیاط را رعایت کنند.

وی یادآور شد: همچنین به علت بارش برف و با توجه به کوهستانی بودن، پرتگاه های خطرناک و متعدد، نقاط حادثه خیز و شیب تند تردد در گردنه دهلیج تنها با زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی امکان پذیر است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای پلدختر افزود: جاده پلدختر- اندیمشک، علی رغم شدت بارندگی ها رفت و آمد در این محور روان و به صورت عادی جر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت تردد کامیون در جاده پلدختر- خرم آباد

ممنوعیت تردد کامیون در جاده پلدختر- خرم آباد