مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:502020-01-22اقتصادي

قدردانی از دستگاه های تأمین کالا های اساسی


معاون اول رییس جمهور از اقدامات دستگاه های اجرایی مسئول و مرتبط با تأمین کالا های اساسی در سال جاری قدردانی کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رییس جمهور، جلسه بررسی نحوه تأمین ارز مورد نیاز کالا های اساسی ظهر امروز (چهارشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

آقای جهانگیری در این جلسه با قدردانی از دستگاه های اجرایی مرتبط با تأمین کالا های اساسی در سال جاری گفت: با وجود فشار ها و محدودیت های سال جاری، همت و تلاش بانک مرکزی و سایر دستگاه های ذیربط باعث شد مشکلی برای تأمین کالای اساسی در کشور وجود نداشته باشد.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه خوشبختانه در سال جاری کالا های اساسی مورد نیاز جامعه به وفور در بازار موجود بوده است، افزود: بر اساس گزارش ها حجم زیادی از کالا ها نیز هم اکنون در بنادر مختلف کشور وجود دارد که پس از ترخیص در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

آقای جهانگیری همچنین بر لزوم بررسی و احصاء نیاز ارزی تأمین کالا های اساسی برای دو ماه باقی مانده سال جاری تأکید کرد و اظهار داشت: لازم است بانک مرکزی، وزارت صنعت، معدن و تجارت، گمرک جمهوری اسلامی ایران و سایر دستگاه های اجرایی ذیربط جلسه ای را در خصوص احصاء و برآورد میزان ارز مورد نیاز کالا های اساسی برای دو ماه باقی مانده از سال جاری برگزار کنن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی از دستگاه های تأمین کالا های اساسی

قدردانی از دستگاه های تأمین کالا های اساسی