مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:402020-01-22دانش

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد شفاف سازی ظرفیت پذیرش دانشجویان پاسخ داد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در نامه ای به رییس دانشگاه خواستار شفاف سازی در مورد ظرفیت پذیرش دانشجویان ورودی جدید سال 98 شد.

- سهمیه پذیرش در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از سوی دانشجویان بررسی شد در این راستا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد در پاسخ به نامه بسیج دانشجویی توضیحاتی ارسال کرد.

متن نامه به شرح زیر است: 1.

تمامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 98-99 در این دانشگاه همانند سال های قبل براساس فایل ارسالی از سوی سازمان سنجش که در پورتال این دانشگاه قرار داده شده است، پذیرش و ثبت نام شده اند.

2.

براساس امکانی که سازمان سنجش در چند سال اخیر برای پذیرفته شدگان در دانشگاه های مختلف در سامانه خود ایجاد کرده است، تعدادی پذیرفته شده با عنوان اشتباه در انتخاب رشته نیز از طریق پورتال از سوی سازمان سنجش به دانشگاه معرفی شده اند.

3.

برخی از پذیرفته شدگانی که مشمول تسهیلات فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور هستند، نیز از سوی سازمان سنجش جهت پذیرش و ثبت نام معرفی شده اند.

شایان ذکر است این افراد صرفا از تسهیلات استفاده می کنند که برابر بخشنامه مذکور در انتقال باید 90 درصد و در تغییر رشته 92.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد شفاف سازی ظرفیت پذیرش دانشجویان پاسخ داد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مورد شفاف سازی ظرفیت پذیرش دانشجویان پاسخ داد