مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:352020-01-22فناوري

سامانه پایش حریم شهر تهران رونمایی می شود


در راستای افزایش شفافیت در مدیریت حریم شهر تهران و تجمیع اطلاعات حریم، سامانه پایش حریم شهر تهران رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، مجتبی شکری مدیرکل حریم شهر تهران در این باره گفت: از این پس هرگونه ارزیابی عملکرد نواحی دارای حریم در خصوص نحوه برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز و تخلفات صرفاً از طریق سامانه هوشمند ثبت تخلفات صورت می گیرد و گزارش های شفاهی مبنای اثر نخواهد بود.

وی افزود: با توجه به اینکه از سال 1393هوشمندسازی حریم هم در تخلفات و هم در مصوبات پایه گذاری شده است، طی همکاری که با سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به عمل آمده است، فرآیند تحلیل حریم بر روی سامانه جامع اطلاعات مکانی ایجاد گردیده است که اقداماتی از جمله مرزبندی های حریم، تدقیق عکس های هوایی و تعیین وسعت حریم هر منطقه در آن صورت گرفته است.

مدیر کل حریم تأکید کرد: در طرح راهبردی حریم پایتخت که در سال 1395 به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری رسید و کلیات آن ابلاغ شد، برخی ضوابط و مقررات عام و پهنه بندی های کلان، خرد و عام نیز ارائه شده است،که مبنای ضوابط و مقررات کنونی حریم، این طرح است.

شکری افزود: با بارگذاری و مرزبندی تصاویر در سامانه جامع اطلاعات مکانی، پهنه بندی های طرح راهبردی و مرزبندی تداخلات حریم، بارگذاری و در د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه پایش حریم شهر تهران رونمایی می شود

سامانه پایش حریم شهر تهران رونمایی می شود