مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:302020-01-22اجتماعي

مسئولین قزوینی، توزیع بنزین یورو را جدی بگیرند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: بنزین معمولی 40 برابر سوخت یورو آلودگی ایجاد می کند و ضروری است که برای کاهش آلودگی بنزین یورو توزیع شود، - ایسنا/قزوین مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین گفت: بنزین معمولی 40 برابر سوخت یورو آلودگی ایجاد می کند و ضروری است که برای کاهش آلودگی بنزین یورو توزیع شود، مسئولین قزوین باید به فکر باشند.

حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین در نشست خبری که امروز دوم بهمن به مناسبت روز ملی هوای پاک برگزار شد، تصریح کرد: طی چهار ماه گذشته گلوگاه های استان قزوین در امور محیط زیستی و نیروی انسانی را شناسایی کردیم، یکی از مباحثی که سازمان محیط زیست باید پیگیری کند ارتقا تنوع زیستی است.

وی افزود: ما نیز ارتقا زیست گاه ها و حیات وحش را در برنامه قراردادیم و با توجه به ظرفیت زیست محیطی سه منطقه را پیشنهاد دادیم، 27 هزار هکتار از منطقه الموت شرقی ازجمله شیرکوه را به عنوان منطقه حفاظت شده جدید پیشنهاد و پیگیری کردیم، در این منطقه که مستعد هستیم گونه هایی ازجمله کل، بز، قوچ، میش، پلنگ، خرس و گرگ داریم که امیدواریم تا اسفندماه به ثبت برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهار کرد: گام دیگری که در جهت ارتقا زیستگاه های استان برداشتیم ثبت غار قلعه کرد آوج به عنوان اولین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولین قزوینی، توزیع بنزین یورو را جدی بگیرند

مسئولین قزوینی، توزیع بنزین یورو را جدی بگیرند