مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:262020-01-22اقتصادي

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه


کرمانشاه_ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: 22 هزار و 351 فقره تسهیلات ازدواج به میزان 700 میلیارد تومان طی 10 ماه گذشته پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد ابراهیم الهی تبار امروز چهارشنبه در نشست ستاد ساماندهی جوانان که در استانداری برگزار شد، در حال حاضر 500 هزار جوان بر اساس رنج سنی داریم که در آیینه آمار و ارقام وضعیت آنها به لحاظ تجربه و تعهد در سطح تحصیلات و … مشخص شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه افزود: بر این اساس تعهدات دستگاه های اجرایی جهت حل و فصل مشکلات جوانان در حوزه های مختلف شامل پرداخت تسهیلات، اشتغال و … پیگیری و رصد می شود.

این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک مشارکت دستگاه های اجرایی در راستای تحقق اهداف و برنامه ها می تواند بسیار اثر گذار باشد و با یک برنامه منسجم بر مشکلات حوزه جوان فائق بیاییم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات ازدواج به جوانان گفت: طی 10 ماه گذشته 22 هزار و 351 فقره تسهیلات ازدواج به میزان 700 میلیارد تومان پرداخت شده است.

الهی تبار در بخش دیگری از سخنانش حضور مدیران دستگاه های اجرایی را در جلسه ستاد ساماندهی جوانان را امری ضروری عنوان کرد وبیان داشت: بررسی مشکلات جوانان باید یکی از مهم ترین دغدغه های مدیران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه

پرداخت 700 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در کرمانشاه