مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:262020-01-22اجتماعي

پایش محیط زیست انسانی در بوشهر با جدیت دنبال می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: با توجه به گستردگی صنایع سومین دوره آموزشی سامانه جامع پایش محیط زیست انسانی در بوشهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد قلی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری این دوره اظهار داشت: با توجه به گستردگی صنایع و آسیب های حاصل از اقدامات انسانی وارده بر محیط زیست، ارائه راهکار جهت کاهش اثرات سو و منفی وارده به محیط زیست و مدیریت مسائل محیطی زیست از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: نظارت و بازرسی روند بازدید، بازرسی، بازنگری و ارزیابی میزان سودمندی و اثربخشی اقدامات مرتبط با مباحث کنترل و پایش زیست محیطی به منظور تهیه و تدوین جدیدترین جلوه های زیست محیطی از اقدامات نظارت و بازرسی طرح ها است.

قلی نژاد گفت: میزان دستیابی به موفقیت در زمینه ساماندهی مشکلات زیست محیطی طرح های توسعه منوط به طرح ریزی، اجرا، کنترل و اعمال بازنگری است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر افزود: یکی از اصول مهم و پایه در یک گزارش برنامه مدیریت زیست محیطی ارائه برنامه های مراقبت و پایش محیط زیست است.

وی بیان کرد: هدف از ارائه این برنامه دستیابی به اطلاعاتی است که مشخص می کند اثرات و پیامدهای فعالیت های طرح موردسنجش قرارگرفته و نتایج آن حاکی از اقدامات مقبول و یا غیر مقبول انجام شده و یا در حا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش محیط زیست انسانی در بوشهر با جدیت دنبال می شود

پایش محیط زیست انسانی در بوشهر با جدیت دنبال می شود