مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:202020-01-22سياسي

ابلاغ اعتبار90 میلیارد ریالی حوزه خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی به استان ها


رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور از ابلاغ اعتبار90 میلیارد ریال به استان ها در حوزه ایاب و ذهاب و خدمات حمایتی برای دانش آموزان با نیازهای ویژه تا پایان هفته خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدجواد حسینی از رایزنی برای افزایش اعتبارات آموزش و پرورش استثنایی با مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در طول 11 سال گذشته، بودجه آموزش وپرورش استثنایی 21،3 (بیست ویک و سه دهم) درصد افزایش یافته است.

وی افزود: طرح تلفیق و فراگیر، ایاب وذهاب دانش آموزی، مراکز مشکلات ویژه یادگیری، در افزایش اعتبارات آموزش وپرورش استثنایی مؤثر بوده است.

حسینی بر تدوین برنامه هایی برای افزایش اعتبارات تأکید و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که از بخش دولتی، عمومی و مردمی هزینه های ارتقای رفاهی، آموزشی و پرورشی و توان بخشی سازمان تأمین شود که کاملاً تحقق پذیر است.

وی ادامه داد: هیچ یک از برنامه هایی که به تحقق اهداف آموزش وپرورش دانش آموزان با نیاز ویژه کمک می کنند و یا ابزاری برای تحقق اهداف است نباید از منظر بودجه دور بماند.

رییس سازمان آموزش وپرورش استثنایی از ابلاغ اعتبار ایاب وذهاب در هفته جاری خبر داد و اظهار کرد: باید درآمدهای اختصاصی با شناسایی ظرفیت ها افزایش یابد، در این زمینه کارگروه اقتصاد آموزش وپرورش استثنایی باهدف بیدار کردن اقتصا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ اعتبار90 میلیارد ریالی حوزه خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی به استان ها

ابلاغ اعتبار90 میلیارد ریالی حوزه خدمات حمایتی دانش آموزان استثنایی به استان ها