مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:102020-01-22سياسي

سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می شود


سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی 25 و 26 فروردین ماه در مشهد برگزار می شود.

- سومین کنگره بین المللی "سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی" برگزار می شود سومین کنگره بین المللی "سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی" 25 و 26 فروردین ماه در مشهد برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این کنگره از سلسله رویداد های MashhadStemCells است که با هدف ایجاد هم گرایی میان فعالان حوزه تحقیقات و کاربرد سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی و ارائه تازه ترین یافته ها در سطح ملی و بین المللی توسط سازمان جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در مشهد مقدس برگزار می شود.

سلسله رویداد های MashhadStemCells که با همکاری مراکز دانشگاهی و تحقیقاتی معتبر شامل دانشگاه فردوسی مشهد، پژوهشگاه رویان و دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می شود، از سال 1390 به صورت منسجم در سطح ملی و بین المللی، در قالب کنگره ، سمپوزیوم، کارگاه و مدرسه تابستانی، کوشیده است تا با مطرح کردن مطالب علمی روز، سبب تسهیل و کاربردی کردن فرآیند استفاده از روش های درمانی نوین بر پایه استفاده از سلول های بنیادی شود.

رویداد 2020-MashhadStemCells، با هدف همگرایی پژوهشگران علوم پایه و متخصصین حوزه های مختلف بالینی در استفاده مناسب و اصولی از سلول های بنیادی و فراورده های عاری از سلول (اگزوزوم) با تاکید بر جنبه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می شود

سومین کنگره بین المللی سلول های بنیادی و پزشکی بازساختی برگزار می شود