مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-22سياسي

نوشهر آماده میزبانی از گردشگران نوروزی


نوشهر در حال آماده سازی برای میزبانی از گردشگران نوروزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، عبدالصمد صفرنژاد بعداز ظهر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر این شهرستان اظهار کرد: از امروز تا پایان سال برنامه های بیشتر و متنوع تری را در حوزه های مختلف داریم و این باعث می شود که زمان بیشتری از نظر کاری از ما بگیرد و بنابراین ما خود را برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی آماده می کنیم.

وی افزود: انتخابات مجلس شورای اسلامی را در تاریخ دوم اسفند در پیش داریم و همه شرایط ها برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در حوزه شهرستان نوشهر فراهم است و همه همکارانم همواره در تلاش هستند تا انتخاباتی پرشور و نشاط و با حضور حداکثری در حوزه برگزار شود.

فرماندار نوشهر تصریح کرد: عملکرد اکثر دستگاه اجرایی شهرستان نوشهر بسیار خوب است و از عملکرد بسیاری از رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان نوشهر راضی هستم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران اجرایی را باید در صحنه بحران محک زد و گرنه حرف زدن هر کسی می تواند انجام دهد، بیان کرد: در نوشهر فقط خدمات سفر رتبه نیاورد بلکه در بسیاری از شاخصه های دیگر رتبه برتر آورد ولی تبلیغ و اطلاع رسانی در این زمینه ضعیف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشهر آماده میزبانی از گردشگران نوروزی

نوشهر آماده میزبانی از گردشگران نوروزی