مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:052020-01-22اقتصادي

افتتاح 4 طرح تولیدی وزیر ساختی در سیرجان


4 طرح تولیدی وزیرساختی در حوزه صنعت در سیرجان، با حضور معاون وزیر صمت به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبر گزاری صداوسیما مر کز کرمان در بازدید محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت از شهرکهای صنعتی سیرجان ، بخش پاریز و زید آباد، دو طرح توسعه آلیاژ سمنگان در بخش زید آباد با اشتغالزایی 15 نفر مستقیم و 50 نفر غیرمستقیم وسرمایه گذاری حدود 200 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور کارخانه تولید بلیستر یا مس با عیار 98 درصد در شهرک صنعتی بخش پاریز سیرجان به بهره برداری رسید در این طرح که افزون بر 40 میلیارد ریال از اعتبارت تسهیلات بانکی و شهرداری پاریز هزینه شده ، زمینه اشتغال50 نفرجوان روستایی به صورت مستقیم و 150 نفر غیر مستقیم فراهم شده و کارخانه تولید بلیستر یا مس قادر است درماه از 1500 تن مواد معدنی 250 تن مس با عیار 98 درصد تولید کند.

طرح آسفالت شهرک صنعتی بخش پاریز با25 میلیارد ریال اعتبار به وسعت 4 هزار مترمربع آغاز و مقرر شد طی 8 ماه به پایان برسدهمچنین کارخانه تولید مسباره یا ساینده های صنعتی برای صنایع نفت و گاز شهرک صنعتی زید آباد سیرجان به بهره برداری رسید .

این طرح با اعتبار 80 میلیارد ریال از اعتبارات تسهیلات بانکی و بخش خصوصی واشتغالزایی 60 نفر اجرا شده است با افتتاح بخش مخابراتی ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح تولیدی وزیر ساختی در سیرجان

افتتاح 4 طرح تولیدی وزیر ساختی در سیرجان