مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 12:002020-01-22اقتصادي

افتتاح 4 طرح صنعتی و معدنی در سیرجان با حضور معاون وزیر صمت


تعداد 4 طرح صنعتی، معدنی و عمرانی با حضور معاون وزیر صمت و رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور در شهرستان سیرجان بهره برداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محسن صالحی نیا معاون وزیر صمت امروز ضمن بازدید از شهرک های صنعتی سیرجان و بخش پاریز و زیدآباد، دو طرح کارخانه توسعه آلیاژ سمنگان در بخش زیدآباد را افتتاح کرد، برای این طرح با اشتغالزایی 15 نفر مستقیم و 50 نفر غیرمستقیم در فاز نخست حدود 200 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

همچنین با حضور رییس سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی کشور، کارخانه تولید بلیستر یا مس با عیار 98 درصد در شهرک صنعتی بخش پاریز به بهره برداری رسید در این طرح که بالغ بر 40 میلیارد ریال از اعتبارت تسهیلات بانکی و شهرداری پاریز هزینه شده است برای 50 نفر جوان روستایی به صورت مستقیم و 150 نفر غیر مستقیم ایجاد اشتغال شد و این کارخانه قادر است در ماه از یک هزار و 500 تن مواد معدنی، 250 تن مس با عیار 98 درصد را تولید کند.

  در ادامه این سفر طرح آسفالت شهرک صنعتی بخش پاریز به وسعت 4 هزار مترمربع آغاز و مقرر شد طی 8  ماه به پایان برسد که برای این طرح نیز 25 میلیارد ریال اعتبار از اعتبارات شهرک های صنعتی و شهرداری پاریز اختصاص یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 4 طرح صنعتی و معدنی در سیرجان با حضور معاون وزیر صمت

افتتاح 4 طرح صنعتی و معدنی در سیرجان با حضور معاون وزیر صمت