مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:552020-01-22سياسي

حضور به پرداخت ملت در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند مشهد


این شرکت با حضور در نهمین نمایشگاه «شهر هوشمند» مشهد، آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس های تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

- حضور "به پرداخت ملت" در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند مشهد این شرکت با حضور در نهمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد، آخرین دستاوردهای خود در زمینه سرویس های تجارت الکترونیک و پرداخت الکترونیک را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام روابط عمومی شرکت به پرداخت ملت، این شرکت با هدف ایجاد ارتباط تجاری با شرکت ها و سازمان ها، در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین دستاورهای خود در زمینه محصولات و خدمات پرداخت، راهکارهای پرداخت الکترونیک و شهر هوشمند کرده است.

به پرداخت ملت به عنوان پانزدهمین شرکت خدمات پرداخت دنیا و برترین شرکت خدمات پرداخت در ایران و خاورمیانه، با محصولات و خدماتی همچون برنامه موبایلی سکه، سیستم پرداخت الکترونیک قبوض در طرح ملی قبض سبز، ارائه پایانه های فروشگاهی هوشمند و نظایر آن از جمله آخرین محصولات و خدمات به پرداخت ملت است، که در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

براساس اعلام روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری مشهد، در این دوره از نمایشگاه شهر هوشمند حضور استارتاپ های فعال در زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور به پرداخت ملت در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند مشهد

حضور به پرداخت ملت در نهمین نمایشگاه تخصصی و همایش ملی شهر هوشمند مشهد