مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:402020-01-22فرهنگي

نمایشگاه گروهی عکس«حضور زن در جامعه» در بوشهر برگزار شد


نمایشگاه گروهی عکس «حضور زن در جامعه» در بوشهر در حال برگزاری است.

- بوشهر- نمایشگاه گروهی عکس حضور زن در جامعه در بوشهر در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دبیر نمایشگاه عکس حضور زن در جامعه بعدازظهر چهارشنبه در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: پس از ایجاد یک ساختار و نظم دهی به مجموعه هنرجوهای شهر که علاقه مند به عکاسی بودند، سال گذشته نمایشگاهی را با موضوع آسیب های اجتماعی در نگارخانه سوره حوزه هنری استان بوشهر برگزار کردیم که خوشبختانه استقبال و بازخورد خوبی بین مردم و هنرمندان داشت.

محسن طاهریان با بیان اینکه آثار طی انتشار یک فراخوان عمومی جمع آوری شده است، گفت: از بین 760 اثر رسیده به دبیرخانه توسط 62 عکاس، 10 مجموعه (سایز 30 در 20) و 34 تک عکس در سایز (40 در 30) در نگارخانه سوره در معرض دید عموم قرارگرفته است.

وی افزود: در این نمایشگاه، یک عکس از آثار زنده یاد کیوان آذرشب (عکاس جوانی که مدتی پیش به دلیل ابتلاء به بیماری سرطان درگذشت) از مدرسین فقید مؤسسه، در سایز 50 در 70 در نگارخانه رونمایی شد تا یادش میان جامعه عکاسی استان باقی بماند.

طاهریان با اشاره به عکاسان حاضر در نمایشگاه بیان کرد: 146 اثر حاضر در نمایشگاه، دستاورد 33 عکاس همچون فاطمه حیدری، اکرم کیانی فر، حدیث بحرانی، مریم قیصری، محسن زارعی، ندا بهرانی، نیلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه گروهی عکس«حضور زن در جامعه» در بوشهر برگزار شد

نمایشگاه گروهی عکس«حضور زن در جامعه» در بوشهر برگزار شد