مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-22سياسي

چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های پیوند اعضا می شود


مجید شیرانی روز چهارشنبه در کارگاه آشنایی با فرایند اهدای عضو که در بیمارستان هاجر این استان برگزار شد، افزود: این استان همواره یکی از استان های برتر کشور در حوزه اهدای عضو است و همین موضوع می طلبد تا امکان پیوند عضو نیز در استان بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: هم اینک بخش پیوند کلیه در بیمارستان کاشانی فعال است و تلاش ما بر این است تا بخش درمانی الحاقی به بیمارستان هاجر را به مرکزی برای پیوند عضو در بخش کبد، قلب و سایر نسوج تبدیل کنیم.

شیرانی، با اشاره به سابقه اهدای عضو در این استان از سال 1382، تصریح کرد: روحیه سخاوت، جوانمردی و نوع دوستی مردم استان از یک سو و حضور تیم مجرب و منسجم در بخش اهدای عضو سبب شده است تا طی این سال ها به استان شاخص در حوزه اهدای عضو تبدیل شویم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری، تداوم نقش فعال این استان در حوزه اهدای عضو را فرهنگسازی مستمر دانست و اظهار داشت: با اطلاع رسانی گسترده، ارتباط با رسانه ها و فرهنگسازی در سطح جامعه می توان درخشش بیشتری در این حوزه داشته باشیم.

شیرانی، اعتمادآفرینی را از مهمترین راهکارهای موثر ترویج فرهنگ اهدای عضو دانست و گفت: کادر درمانی و در راس آن تیم پیوند عضو می‎تواند با رفتار مناسب و دلسوزانه خود اعتماد و در نهایت رضایت خانوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های پیوند اعضا می شود

چهارمحال و بختیاری یکی از قطب های پیوند اعضا می شود