مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-22اقتصادي

ساخت اسکله تفریحی در سواحل مازندران به مرحله اجرایی رسید


ساخت اسکله های تفریحی برای بهره گیری بهینه از حدود 400 کیلومتر خط ساحلی مازندران مطالبه ای چندین ساله است که سرانجام مهر ماه امسال در جلسه تسهیل ایجاد اسکله های تفریحی و گردشگری استان که بر اساس ماده 100 برنامه ششم توسعه تشکیل شده بود ، مصوب شد و با جانمایی 134 مکان برای سازمان بنادر و دریانوردی ارسال شده بود.

روابط عمومی استانداری مازندران هم امروز چهارشنبه اعلام کرد که در نشستی با حضور محمد راستاد، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور، احمد حسین زادگان، مقام عالی دولت در مازندران و معاونین این سازمان در تهران؛ با صدور موافقت اصولی اجرای 134 اسکله تفریحی در استان و ارایه تسهیلات لازم به این منظور از سوی سازمان بنادر و دریا نوردی کشور، موافقت لازم صورت گرفت.

‎ میراث فرهنگی مازندران پیش از این اعلام کرده بود که جانمایی 134 اسکله تفریحی در شهرستان ها رامسر، تنکابن، جویبار، عباس آباد، چالوس، نوشهر، نور، بابلسر، فریدونکنار، میاندرود، بهشهر و محمودآباد صورت گرفته است.

مازندران 22 شهرستان دارد که از این تعداد 15 شهرستان دارای نوار ساحلی هستند.

بر اساس برنامه ریزی استانی که با هماهنگی تمامی دستگاهها از جمله میراث فرهنگی همراه است ، وعده داده شد که به محض تایید سازمان بنادر و دریانوردی ، ساخت اسکله ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت اسکله تفریحی در سواحل مازندران به مرحله اجرایی رسید

ساخت اسکله تفریحی در سواحل مازندران به مرحله اجرایی رسید