مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:382020-01-22اجتماعي

دمای هوای مازندران تا پنج درجه افزایش می یابد


هوای مازندران از اواسط روز شنبه 28 دی ماه سرد و بارانی شد و دمای هوا در برخی مناطق زیر صفر رفت ضمن این که ارتفاع برف در برخی مناطق به 30 سانتی متر رسید .

اداره کل هواشناسی استان مازندران اعلام کرد که از بامداد امروز چهارشنبه با نفوذ سامانه گرم و آفتابی در اکثر مناطق این استان ، شرایط جوی پایداری در استان مستقر شده است و این شرایط تا اواسط روز جمعه هفته جاری ادامه خواهد داشت .

جدول پیش بینی پنج روزه هواشناسی مازندران نشان می دهد که از امروز چهارشنبه هوای استان صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش ابر است و برای فردا پنجشنبه ، این شرایط ادامه خواهد داشت و در ارتفاعات ابری ، مه آلود با بارش پراکنده برف و وزش باد همراه خواهد بود .

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران هم در توضیح داده های پیش یابی به خبرنگار ایرنا گفت : مردم مازندران از ابتدای هفته جاری تا بامداد امروز هوای بارانی و سردی را پشت سر گذاشتند و این سرمای هوا در برخی نقاط از جمله جاده های کوهستانی باعث شد تا ارتفاع برف در این مناطق به 30 سانتی متر برسد .

مرتضی فرجی افزود : بعد از سپری شدن روزهای سرد و بارانی از امروز ، شرایط جوی مازندران پایدار شده است و دمای هوا به نسبت روز گذشته سه درجه افزایش یافته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای هوای مازندران تا پنج درجه افزایش می یابد

دمای هوای مازندران تا پنج درجه افزایش می یابد