مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-22اقتصادي

اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه صنایع دستی تهران


شرکت توسعه ایران گردی و جهان گردی در نظر دارد برای حمایت از سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان 70 مترمربع در فضای نمایشگاهی با غرفه سازی مربوطه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، خشایار نیکزادفر، مدیر شرکت توسعه ایران گردی و جهان گردیگفت: با توجه به علاقه ای که به استان سیستان و بلوچستان داریم و تاکیدات وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بر توجه هرچه بیشتر به این استان، برای صنایع دستی خانگی این استان در نمایشگاه ملی صنایع دستی سال 98، 70 مترمربع غرفه به صورت رایگان در اختیار هنرمندان صنایع دستی خانگی این استان قرار دادیم که بتوانند علاوه بر معرفی صنایع دستی استان خود، منافعی را از آن کسب کنند.

مدیر شرکت توسعه ایران گردی و جهان گردی افزود: در نمایشگاه تمهیدات دیگری نیز برای آنها در نظر گرفته شده است که امیدواریم این طرح مورد استقبال هنرمندان استان قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به نمایشگاه ملی صنایع دستی سال 98 تاکید کرد: نمایشگاه امسال  با استقبال خیلی خوبی از سوی هنرمندان این حوزه مواجه شده است.

نیکزادفر تصریح کرد: در نمایشگاه امسال، تقریبا 13 سالن داریم که نسبت به سال گذشته بالغ بر 10 هزار مترمربع اضافه تر سالن گرفته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه صنایع دستی تهران

اختصاص غرفه رایگان به هنرمندان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه صنایع دستی تهران