مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-22اقتصادي

متراژ حفاری چاه های نفت و گاز به بیش از 132 هزار متر رسید


معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در 10 ماه امسال از 132 هزار متر عبور کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری گفت: متراژ حفاری چاه های نفت و گاز در مناطق خشکی و دریایی کشور در 10 ماه امسال از 132 هزار متر عبور کرد.

محمد آل خمیس با بیان اینکه از این متراژ حفاری 12 هزار و 686 متر مربوط به آذرماه است، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه عملیات حفر و تکمیل 96 حلقه چاه به اتمام رسید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، وی با اشاره به اینکه از این تعداد چاه نیز 12 حلقه در آذرماه تکمیل و برای بهره برداری در اختیار شرکت های متقاضی قرار گرفت، افزود: از مجموع چاه های حفرشده در سال جاری دو حلقه اکتشافی، 35 حلقه توسعه ای توصیفی و 59 حلقه تعمیری بوده است.

آل خمیس تصریح کرد: 70 حلقه از این چاه ها در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، 13حلقه در شرکت نفت فلات قاره، دو حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی، سه حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت، شش حلقه در قالب پروژه ای و دو حلقه در حوزه مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران حفر شد.

معاون شرکت ملی حفاری ایران در عملیات حفاری عنوان کرد: در10 ماه گذشته کارکنان این شرکت در نتیجه تلاش شبانه روزی و هم افزایی با ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متراژ حفاری چاه های نفت و گاز به بیش از 132 هزار متر رسید

متراژ حفاری چاه های نفت و گاز به بیش از 132 هزار متر رسید