مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:302020-01-22پزشكي

ثبت 714 مورد حیوان گزیدگی در شیروان


از ابتدای امسال 714 مورد حیوان گزیدگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

- ایسنا/خراسان شمالی سرپرست شبکه بهداشت شیروان گفت: از ابتدای امسال 714 مورد حیوان گزیدگی در این شهرستان به ثبت رسیده است.

دکتر علی آرمیده با تشریح گزارش عملکرد 9 ماهه واحد مبارزه با بیماری های واگیر و غیر واگیر این شبکه، اظهار کرد: در این مدت بیش از 10 جلسه آموزشی در زمینه آنفلوانزا برگزار شده است.

وی برگزاری بیش از 10 جلسه آموزشی در زمینه ایدز، 18 بازدید از کمپ های ترک اعتیاد، 320 مورد انجام رپید تست از مادران باردار و گروه های پر خطر و یک نفر بیماریابی ایدز را از عملکرد شبکه بهداشت شهرستان شیروان ذکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، دکتر آرمیده درمان 52 بیمار مبتلا به تب مالت، آموزش 192 نفر در زمینه تب مالت، 162نمونه تهیه شده از بیماری آنفلوانزا، ثبت 9 ماهه موارد شبه آنفلوانزا، 32 نمونه سیاه سرفه گرفته شده از موارد مشکوک و 31 نمونه گیری از موارد مشکوک مننژیت را از دیگر اقدامات انجام شده در این مدت دانست.

وی با بیان اینکه شش نفر از افراد مشکوک به فلج شل حاد نمونه تهیه شده است، به پنج مورد نمونه گیری از موارد مشکوک سرخک و سرخجه و 20 تشخیص هپاتیت اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 714 مورد حیوان گزیدگی در شیروان

ثبت 714 مورد حیوان گزیدگی در شیروان