مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:172020-01-22ورزشي

برنامه های دهه فجر باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باشد


زهره رستمی روز چهارشنبه در جلسه هم اندیشی در خصوص برگزاری آیین های ایام الله دهه فجر اظهارداشت: دهه فجر زمان میثاق با آرمان های انقلاب است و امسال ضرورت دارد که با پربارتر و باشکوهتر برگزارشدن برنامه های این ایام، به دشمنان انقلاب نشان دهیم مردم همواره پاسدار و حافظ انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی تاکید کرد: ضروری است که جشن ها و برنامه های چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب در دستگاه ها با مشارکت مردم در راستای تقویت و انسجام هرچه بیشتر وحدت ملی برگزار شود.

رستمی همچنین عنوان کرد: باتوجه به توانمندی های زنان در عرصه های مختلف همگی باید تلاش کنیم برنامه هایی در شان و شایسته ایام دهه مبارک فجر در استان به نمایش گذاشته شود.

در ادامه برنامه های پیش بینی شده و قابل اجرای دستگاه های اجرایی توسط نمایندگان آنان برای ایام دهه فجر ارایه شد.

رونمایی از پنج محصول ارگانیک استان، اجرای طرح آلاله های روشن در سطح مدارس، برپایی همایش با عناوین مختلف، برگزاری کارگاه های آموزشی در شهرها و روستاها، برگزاری مسابقات قرآنی، علمی، فرهنگی، ورزشی، کتابخوانی، خاطره نویسی، برپایی جشنواره حجاب و عفاف، انجام فعالیت های علمی و تحقیقاتی، برپایی شب شعر، نمایشگاه دستاوردهای زنان، نشست های تخصصی زنان و خانواده، انجام خدمات رایگان مرکز مشاوره درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های دهه فجر باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باشد

برنامه های دهه فجر باید در راستای ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت باشد