مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 11:052020-01-22سياسي

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی معارفه شد


مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی طی مراسمی معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صبح چهارشنبه با حضور مسئولان استان خراسان جنوبی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی معارفه و از زحمات مدیرکل پیشین قدردانی شد.

غلامرضا فلاحی، مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی در این جلسه گفت: طبق فرموده امام (ره) ما در جنگ و دوران دفاع مقدس توانستیم فرهنگ جهادی و مظلومیت خود در برابر مستکبران را به جهان منتقل کنیم.

وی با اشاره به اینکه دوران دفاع مقدس یک گنجینه بسیار ارزشمند است، اظهار کرد: همه این موارد اهمیت کار در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برای انتقال این ارزش های گرانقدر به نسل جوان را نشان می دهد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با اشاره به پیگیری جدی تر پروژه موزه دفاع مقدس خراسان جنوبی یادآور شد: افتتاح چنین پروژه ای می تواند در حوزه فرهنگ نیز تأثیر فراوانی داشته باشد.

محمدرضا فخر، مدیرکل پیشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 300 هزار سند از دوران دفاع مقدس اعم از عکس، فایل صوتی، سند مکتوب و فیلم را جمع آوری کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی معارفه شد

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خراسان جنوبی معارفه شد