مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:352020-01-22حوادث

تردد در محور های برفی فقط با زنجیر چرخ


به همراه داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر الزامی است.

- مرکز فارس، گفت: تردد در محور های برفی کشور فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است و از سرنشینان خودرو ها درخواست می شود با توجه به شرایط جاده و لغزندگی حتما کمربند ایمنی خود را ببندند.

سردار سید تیمور حسینی تصریح کرد: در محور های مواصلاتی استان های کردستان، آذربایجان شرقی، لرستان و فارس تردد در گردنه ها و محورهای برف گیر استفاده از زنجیر چرخ الزامی است و ماموران پلیس راه از تردد خودرو های بدون زنجیر چرخ ممانعت خواهند کرد.

رییس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به بارش برف، لغزندگی معابر، یخبندان و مه شدید در بیشتر محورهای کشور وجود دارد به هموطنان توصیه کرد که از سفر های غیر ضرور اجتناب کنند.

سردار حسینی اظهار داشت: افرادی که قصد تردد در جاده ها را دارند باید تمام تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند و در طول سفر قوانین و مقررات راهنمایی را لحاظ کرده و سرعت مطمئنه داشته باشند.

وی، استفاده از کمربند ایمنی توسط تمامی سرنشینان خودرو را الزامی دانست و گفت: با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی معابر، تصادف، واژگونی و خروج خودرو از جاده متصور است؛ بنابراین بستن کمربند ایمنی می تواند به شکل قابل توجهی از بروز آسیب و صدمات به سرنشینان جلوگیری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد در محور های برفی فقط با زنجیر چرخ

تردد در محور های برفی فقط با زنجیر چرخ