مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:202020-01-22سياسي

تایید صلاحیت 16 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران


رییس ستاد انتخابات استان تهران از تایید صلاحیت 16 داوطلب انتخابات نخستین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری خبر داد.

- ؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی گفت: طبق جدول زمانبندی انتخابات ابلاغی از وزارت کشور احراز صلاحیت داوطلبان شرکت در نخستین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان از سوی شورای نگهبان اعلام شد و بر این اساس از مجموع 144 داوطلب این دوره در استان تهران 70 نفر انصراف دادند، 58 نفر احراز صلاحیت نشدند و در نهایت صلاحیت 16 نفر تایید شد.

وی افزود: داوطلبان تایید صلاحیت شده در این دوره انتخابات برای 3 کرسی رقابت می کنند و بر اساس برنامه زمانبندی انتخابات آن دسته از داوطلبانی که تایید صلاحیت نشده اند می توانند از 3 تا 5 بهمن ماه شکایت خود را به شورای نگهبان ارائه دهند.

رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: طبق قانون شورای نگهبان بعد از دریافت مستندات شکایت داوطلبان از 6 تا 15 بهمن ماه کار بررسی و رسیدگی به شکایات داوطلبان آغاز و نتایج به وزارت کشور اعلام می شود.

حسن بیگی افزود: فرصت تبلیغات داوطلبان تایید صلاحیت شده در نخستین میان دوره ای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تهران 2 هفته از 17 تا 30 بهمن و مدت تبلیغات داوطلبان مجلس شورای اسلامی یک هفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 16 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران

تایید صلاحیت 16 داوطلب انتخابات مجلس خبرگان در استان تهران