مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-22اقتصادي

افزایش 50 درصدی سودجویی های اینترنتی از مردم


سودجویی های اینترنتی از مردم شهرستان درمیان از آغار امسال تاکنون در مقایسه با پارسال 50 درصد افزایش یافت.

- مرکز خراسان جنوبی، فرمانده انتظامی شهرستان درمیان در نشست خبری گفت: با اشاره به افزایش 50 درصدی جرایم اینترنتی در شهرستان درمیان گفت: متأسفانه با وجود توصیه ها و هشدار های متعدد پلیس و رسانه ها شاهد افزایش کلاهبرداری های تلفنی هستیم که مردم باید بیش از پیش به این موضوع توجه کنند.

سرهنگ دشتستانی از کشف 15 هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان درمیان خبرداد و افزود: این موضوع 40 درصد کاهش داشته که با توجه به سهمیه بندی سوخت و مقرون به صرفه نبودن این کاهش را به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه تماس به 110 شهرستان درمیان 2 درصد افزایش داشته است، گفت: از ابتدای سال 2 هزار 774 مورد تماس به سامانه 110 در شهرستان درمیان ثبت شده که 439 مورد مشاوره برای صلح و سازش طرفین پرونده ها انجام شده و 19 مورد در محل منجر به سازش شده است.

سرهنگ دشتستانی افزود: در 10 ماه گذشته 163 مورد تصادف برون شهری و 33 مورد تصادف جرحی درون شهری در این شهرستان رخ داد که متاسفانه 11 نفر در این تصادفات جان باختند.

سرهنگ دشتستانی با بیان اینکه در دهمین آزمون جامع حافظان قرآن کریم ناجا ویژه کارکنان و خانواده های آنان در شهرستان درمیان 32 نفر در رشته حفظ شرکت داشتند، افزود: سال گذ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی سودجویی های اینترنتی از مردم

افزایش 50 درصدی سودجویی های اینترنتی از مردم