مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:052020-01-22اقتصادي

بسیاری از تولیدکنندگان در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند


بسیاری از تولیدکنندگان دشت ورامین در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست حسین کاغذلو فرماندار و با حضور حسن میرزایی ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت و دیگر اعضاء مرتبط با کارگروه و تعدادی از مدیران واحدهای تولیدی  و کشاورزی در محل فرمانداری برگزار شد.

حسین کاغذلو فرماندار ورامین در ابتدای این جلسه ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س)، اظهار کرد: بخشی از مشکلات عمده واحدهای تولیدی شهرستان در رابطه با نقدینگی است که باید موردحمایت دستگاه های اجرایی و بانک ها قرار گیرند تا واحدهای تولیدی ما دچار بیماری نشود.

وی به درخواست تسهیلات واحدهای صنعتی از بانک ها اشاره کرد و افزود: بسیاری از تولیدکنندگان در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند، حساسیت بانک ها در دریافت ضمانت بانکی سبب شده تا مشکلاتی درزمینهٔ پرداخت تسهیلات برای واحدهای تولیدی به وجود آید که لازم است همه دستگاه ها در جهت کاهش مشکلات اشاره شده با یکدیگر همکاری کنند.

حسن میرزایی ریاست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ورامین نیز در این جلسه به تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت و افزود: باید از تمامی ظرفیت های ستاد تسهیل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از تولیدکنندگان در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند

بسیاری از تولیدکنندگان در دریافت و پرداخت تسهیلات با مشکل مواجه هستند