مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 10:002020-01-22سياسي

11 بهمن ماه کاندیداهای تایید صلاحیت شده معرفی می شوند


رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: طبق تقویم انتخابات مجلس یازدهم و بعد از بررسی شورای نگهبان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده 11 بهمن ماه اعلام می شود.

- ایسنا/اردبیل رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: طبق تقویم انتخابات مجلس یازدهم و بعد از بررسی شورای نگهبان اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده 11 بهمن ماه اعلام می شود.

بهروز ندایی یک بهمن در جلسه ستاد پیشگیری از جرایم انتخاباتی در دادگستری اردبیل اظهار کرد: حضور پروشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی اسباب یاس و ناامیدی سردمداران آمریکا به ویژه شکست ترامپ را در انتخابات پیش رو رقم خواهد زد.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی براساس قانون مصوب سال 78 و آیین نامه های تدوین شده برگزار می شود، خاطرنشان کرد: قانون در 10 فصل و 94 ماده به صراحت وظایف و اختیارات مجریان و ناظران انتخابات را روشن کرده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با قدردانی از همکاری خوب دادگستری استان اردبیل در رصد دقیق انتخابات و به حداقل رساندن جرایم و تخلفات انتخاباتی گفت: با روند مناسبی که در برگزاری شایسته انتخابات آغاز شده امیدواریم با همراهی هیئت اجرایی، نظارت، شورای نگهبان و قوه قضاییه مطلوب ترین انتخابات را در دوم اسفند در سطح کشور و استان اردبیل شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 بهمن ماه کاندیداهای تایید صلاحیت شده معرفی می شوند

11 بهمن ماه کاندیداهای تایید صلاحیت شده معرفی می شوند