مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-22سياسي

تردد خودروهای ون در پیاده راه امام (ره) همدان غیرقانونی است


رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تردد خودروهای ون تا میدان امام (ره) همدان فاقد وجاهت ضوابط پیاده راه بوده و غیرقانونی است.

- همدان - رییس کمیسیون نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تردد خودروهای ون تا میدان امام (ره) همدان فاقد وجاهت ضوابط پیاده راه بوده و غیرقانونی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمسعود عسگریان پیش از ظهر چهارشنبه در صحن شورای شهر همدان با اشاره به تردد خودروهای تاکسی ون در پیاده راه اکباتان و تا مقابل مسجد صاحب الزمان (عج)، گفت: تردد ون در پیاده راه اکباتان تا مقابل مسجد صاحب الزمان (عج) بلامانع بوده و ادامه تردد تا میدان امام (ره) فاقد وجاهت ضوابط پیاده راه است.

سیدمسعود عسگریان خاطرنشان کرد: پیش از اجرای طرح پیاده راه، فضای تردد خودروهای عمومی نیز لحاظ شده بود اما دستخوش تغییرات شد و قرار نبود ون ها به این پیاده راه ورود پیدا کنند.

وی افزود: حضور وانت بارها برای تخلیه بار در این پیاده راه به صورت زمانبندی شده مشکلی ندارد.

مرکز مطالعات بازوی مشورتی و اتاق فکر شوراست رییس مرکز مطالعات و پژوهش های شورای شهر همدان هم در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد این مرکز پرداخت و گفت: مرکز مطالعات و پژوهش های شورا بازوی مشورتی و اتاق فکر شورا به شمار می رود که در راستای تسهیل امور و ارائه خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد خودروهای ون در پیاده راه امام (ره) همدان غیرقانونی است

تردد خودروهای ون در پیاده راه امام (ره) همدان غیرقانونی است