مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:402020-01-22سياسي

مجلس در آستانه ریل گذاری پرداخت حقوق های نجومی یک سازمان دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سرنوشت قانونی را رقم خواهند زد که می تواند عامل تبعیض، - در جریان بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده، مجلس در یک قدمی تصویب ماده ای است که یک سازمان دولتی را از قوانین مستثنا می کند و عملا زمینه ساز پرداخت حقوق ها و پاداش های نجومی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، این روزها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان سرنوشت قانونی را رقم خواهند زد که می تواند عامل تبعیض، غیرشفافیت، رانت در نظام اداری باشد یا عکس رقم بخورد.

*تبعات سنگین تصویب ماده 26 لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلسماده 26 لایحه مالیات بر ارزش افزوده از این جنس است که سازمان امور مالیاتی و کارکنان آن را از همه قوانین مستثنی می کند و راه را برای بدعت تاریخی باز خواهد کرد که پیامد آن پاداش ها و احتمالا حقوق های نجومی، عدم شفافیت و تبعیض ناروا در میان کارمندان دستگاه های مختلف می شود.

در این ماده عنوان شده : 1- سازمان مالیاتی با تهیه آیین نامه اداری، مالی، استخدامی و تشکیلاتی از شمول قوانین و مقررات عمومی دولت مستثنی است.

2- بودجه سازمان و واحدهای استانی هر سال به صورت متمرکز در ردیف جداگانه ای در قوانین بودجه منظور و به طور صد درصد (100%) تخصیص یافته تلقی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس در آستانه ریل گذاری پرداخت حقوق های نجومی یک سازمان دولتی

مجلس در آستانه ریل گذاری پرداخت حقوق های نجومی یک سازمان دولتی