مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:352020-01-22بين الملل

توقف زیاده خواهی رژیم صهیونیستی در جولان


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد بار دیگر از شورای امنیت سازمان ملل متحد خواست اقدامات مخرب رژیم صهیونیستی را در بلندی های اشغالی جولان متوقف کند - وی گفت: اسراییل برای همکاری با شرکت های مختلف از جمله شرکت جنی آمریکا جهت استخراج نفت در این منطقه از سوریه تلاش می کند.

شورای اداری شرکت جنی انرژی آمریکا در برگیرنده افرادی است که در غارت سرمایه های مردم شهره اند که دیک چنی معاون رییس جمهور پیشین آمریکا، روپرت مرداک، جاکوب روچیلد، جیمز وولسی مدیر پیشین اطلاعات مرکزی آمریکا و بیل ریچاردسون وزیر انرژی سابق آمریکا برخی از این چهره ها به شمار می آیند.

الجعفری گفت: ما همچنین خواستار توقف جنایت اسراییل در تلاش برای تغییر هویت ملی و جغرافیایی سوریه در بلندی های اشغالی جولان، هستیم.

اسراییل برای تحقق این هدف سعی می کند اراضی شهروندان سوری را در این منطقه مصادره کند تا بتواند شهرک های غیر قانونی خود را توسعه دهد و طرح های اشغالگرانه جدیدی مثل تولید انرژی برق از باد را به اجرا بگذارد، یا آنکه سعی می کند هموطنان سوری را مجبور کند اراضی خود را در ادارات ثبت اسراییلی، در فهرست اراضی مصادره شده معترضان، ثبت نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف زیاده خواهی رژیم صهیونیستی در جولان

توقف زیاده خواهی رژیم صهیونیستی در جولان