مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:302020-01-22اقتصادي

ذخیره سازی 50 میلیون متر مکعب آب در سیستان و بلوچستان


سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری: طرح های آبخیزداری انجام شده در سیستان و بلوچستان، سطح وسیعی حدود 50 میلیون متر مکعب آب را در خود ذخیره کرده است.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، آقای خسرو شهبازی در رابطه با میزان خسارت وارد شده به بخش آبخیزداری در سیل سیستان و بلوچستان افزود: طبق برآورد های انجام شده، به طرح های آبخیزداری آسیب جزیی وارد شده، اما در برخی مناطق همچنان راه دسترسی برای برآورد خسارت و بازدید از منطقه وجود ندارد.

سرپرست سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور ادامه داد: طرح ها و سازه های آبخیزداری در منطقه سیستان و بلوچستان بیمه شده بود، بنابراین مشکلی در زمینه هزینه خسارات وارد شده به سازه ها وجود نداشته و بیمه، همه خسارات را پرداخت خواهد کرد.

وی درخصوص خندق های ایجاد شده از فرسایش آبی در منطقه سیستان تصریح کرد: در زمینه خندق های ایجاد شده در سیستان که باعث تخریب محیطی در این منطقه شده، دسترسی جاده ای را مختل کرده و باعث نشست عمیق در زمین های کشاورزی می شود، اقداماتی در سطح 8 هزار هکتار انجام شده بود که در جهت جلوگیری از تخریب این اراضی بود و مانع از فرونشست و سیل در منطقه می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره سازی 50 میلیون متر مکعب آب در سیستان و بلوچستان

ذخیره سازی 50 میلیون متر مکعب آب در سیستان و بلوچستان