مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:252020-01-22اقتصادي

886 پروانه ساختمانی در 9 ماهه امسال در سنندج صادر شد


معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه امسال 886 پروانه ساختمانی در از سوی شهرداری های مناطق مختلف سنندج صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، روناک بابایی با بیان اینکه بیشترین تعداد پروانه های صادره مربوط به شهرداری منطقه سه با 266 فقره است، اظهار داشت: کمترین آن نیز به شهرداری ناحیه منفصل شهری ننله به تعداد یک فقره اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته در مدت مشابه 705 پروانه ساختمانی صادر شده بود، افزود: بر اساس قانون هر گونه ساخت و ساز در محدوده شهرها باید با مجوز شهرداری صورت گیرد و شهروندان هم باید نسبت به اخد پروانه ساخت از این شهرداری اقدام کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری سنندج ادامه داد: قانونی بودن ساخت و ساز، رعایت اصول ساخت و ساز، امکان دریافت وام بانکی، امکان بیمه ساختمان و دریافت انشعابات لازم جهت بنای احداثی از مهمترین اهداف صدور پروانه های ساختمانی است.

بابایی با بیان اینکه همچنین چهار هزار و 616 گواهی ساختمانی در سطح مناطق و نواحی سنندج از آغاز امسال صادر شده است، یادآور شد: تعداد 930 گواهی در حوزه شهرداری منطقه یک صادر شده است، تعداد 235 پروانه نیز شامل 99 پروانه، 58 فقره تخریب و نوسازی، 43 فقره تغییر نقشه، 14 مورد تمدید پروا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

886 پروانه ساختمانی در 9 ماهه امسال در سنندج صادر شد

886 پروانه ساختمانی در 9 ماهه امسال در سنندج صادر شد