مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:152020-01-22اقتصادي

انتقاد از کندی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری


معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد گفت: برخی از کارهای این ستاد با تاخیر پیش می رود، در صورتی که تنظیم بازار یک بحث ضرب الاجلی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد محمدرضا رییسی ظهر امروز در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، گفت: برخی از کارهای این ستاد با تاخیر پیش می رود، در صورتی که تنظیم بازار یک بحث ضرب الاجلی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه اجرای بارانداز میوه در میدان ولی عصر شهرکرد روند کندی دارد، افزود: شرکت تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری قول داد تا چهاردهم بهمن ماه این مکان راه اندازی شود اما مشخص نیست در همین تاریخ نیز آغاز به کار کند.

وی ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری به مصوبه خود درخصوص حمل مرغ به شرط داشتن بارنامه عمل کند و درصورتی که کشتارگاه ها از این مصوبه تمکین نکردند از طریق دستگاه قضا تذکرات لازم داده شود.

رییسی تاکید کرد: باید با کشتارگاه های متخلف به جرم اختلال در نظام اقتصادی برخورد شود، این تخلف کشتارگاه ها باعث می شود در آینده جوجه ریزی صورت نگیرد و بازار مرغ استان دچار اختلال و بحران شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان شهرکرد عنوان کرد: تامین امنیت نمایشگاه عرضه کالا به مناسبت شب عید از طری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد از کندی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری

انتقاد از کندی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری