مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:102020-01-22سياسي

بهره برداری از 10 موزه دفاع مقدس در دهه فجر


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس: 10 موزه جدید دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور، دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- مرکز خراسان جنوبی، جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تاکنون 15 موزه دفاع مقدس در کشور ساخته و راه اندازی شده است ودر دهه فجر امسال در 10 استان دیگر به بهره برداری خواهد رسید که کانون رزمندگان و حماسه آفرینان دفاع مقدس خواهدد بود.

امیر فهمیده افزود: فرهنگ جهادی و مقاومت، مهم ترین دستاورد دوران دفاع مقدس است که این فرهنگ ناب پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران هشت سال دفاع مقدس فرماندهانی همچون قاسم سلیمانی تربیت کرد و امروز مشکلات جامعه تنها با فرهنگ جهادی برطرف خواهد شد.

وی نوشتن کتاب خاطرات، اردو های راهیان نور و ورود پیکر شهدای گمنام و فرهنگ ایثار و شهادت را ازجمله خدمات و اهداف بنیاد معرفی کرد وگفت: بیشترین مخاطب بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس، جوانان هستند بطوریکه 70 درصد مسافران راهیان نور نیز از این قشر جامعه هستند.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همچنین افزود: خراسان جنوبی بیش از 2 هزار شهید تقیدم انقلاب کرده است و موزه دفاع مقدس نیز از جمله اهداف مهم بنیاد است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 10 موزه دفاع مقدس در دهه فجر

بهره برداری از 10 موزه دفاع مقدس در دهه فجر