مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:062020-01-22سياسي

افتتاح اردوگاه اعتیاد کرامت در کرمان


اردوگاه اعتیاد کرامت سپاه ثارالله کرمان، امروز با حضور سردار سلیمانی رییس بسیج مستضعفین کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، سردار سلیمانی گفت: رنجی که خانواده های معتادین می برند رنج سختی است و ما نمی توانیم نسبت به ان بی تفاوت باشیم و بهترین نمونه همدردی، این گونه اقدامات و ساخت اردوگاههای های ترک اعتیاد است.

وی گفت: این افراد باید به جامعه برگردند تا بتوانند مثل دیگران در رونق و اشتغال کشور سهیم شوند و سازمان بسیج مستضعفین برای اردوگاههای کرامت برنامه های مهم و کاربردی تهیه کرده و امیدواریم بتوانیم آسیبهای اجتمایی را کم کنیم.

رییس بسیج مستضعفین کشور با اعلام اینکه برای کاهش اعتیاد در کشور استفاده از ظرفیتهای بومی و محلی مدنظراست گفت: انشاالله به خانوادهها مشاوره می دهیم تا با نسخه های بومی بتوانیم درمان و اشتغال برای معتادان متجاهر داشته باشیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان هم گفت: این اردوگاه با هدف رفع کامل اعتیاد از مددجوها راه اندازی شده و در بدو ورود مددجو، روانکاوی کامل در اختیار آن و خانواده اش قرار می گیرد و روانشناسان در کمپ حضور دارند.

سردار ابوحمزه افزود: بعد از ترک مددجو، دومین برنامه ما در این کمپ مهارت آموزی هست تا بعد از ترک اینجا مهارتی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح اردوگاه اعتیاد کرامت در کرمان

افتتاح اردوگاه اعتیاد کرامت در کرمان