مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-22پزشكي

مقاومت 62 درصد پزشکان کرمانشاه برای نصب کارت خوان / مهلت نهایی تا 30 بهمن ماه


هادی ملکشاهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: براساس بند ی تبصره 6 قانون بودجه سال 98 و تبصره 2 ماده 169 قانون مالیات های مستقیم، همه صاحبان مشاغل پزشکی، پیراپزشکی، داروسازی و دامپزشکی که مجوز فعالیت آن ها توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان نظام پزشکی، نظام دامپزشکی و دامپزشکی صادر می شود، مکلف هستند نسبت به نصب راه اندازی و استفاده از کارتخوان اقدام کنند و قبل از آنکه بخواهد استفاده کنند حتما لازم است در سامانه سازمان مالیاتی به ثبت برسانند.

وی ادامه داد: طبق آخرین آماری در استان کرمانشاه تاکنون 38 درصد از صاحبان مشاغل پزشکی نسبت به ثبت دستگاه کارتخوان اقدام کرد ه اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان کرمانشاه یادآور شد: براساس تفاهم نامه امضا شده بین سازمان نظام پزشکی و سازمان امور مالیاتی کشور، پزشکان موظف شدند که براساس قانون، پایانه های فروشگاهی یا کارت خوان مطب ها را تا پایان بهمن ماه امسال نصب و ثبت کنند.

ملکشاهی افزود: اگر مشاغل پزشکی مذکور نسبت به ثبت دستگاه کارت خوان اقدام کنند هزینه نصب و راه اندازی دستگاه کارت خوان از مالیات قطعی شده قابل کسر است، همچنین  10 درصد از مالیات ابرازی عملکرد پزشکان مشمول که ملزم به استفاده از سامانه صندوق فروش شده اند، به مدت 2 سال بخشیده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت 62 درصد پزشکان کرمانشاه برای نصب کارت خوان / مهلت نهایی تا 30 بهمن ماه

مقاومت 62 درصد پزشکان کرمانشاه برای نصب کارت خوان / مهلت نهایی تا 30 بهمن ماه