مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 09:052020-01-22سياسي

13 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س)


رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برای سال تحصیلی 1400 -1399 تا 13 بهمن ماه خبر داد.

- 13 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س) ایسنا/قم رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) برای سال تحصیلی 1400 -1399 تا 13 بهمن ماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر در گفتگو با خبرنگاران از تمدید مهلت ثبت نام آزمون ورودی 1400 -1399 جامعه الزهرا علیهاالسلام در سطوح دو، سه و چهار حوزوی تا 13 بهمن ماه خبر داد و گفت: این مهلت به دلیل استقبال چشمگیر خواهران داوطلب و ایجاد شرایط برای کسانی که موفق به تکمیل ثبت نام نشده اند فراهم شده است.

رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه جامعه الزهرا علیهاالسلام در سه مقطع تحصیلی سطح دو، سه و چهار طلبه می پذیرد، یادآور شد: جامعه الزهرا علیهاالسلام یک دوره بازپذیری سطح 2 (کارشناسی ناپیوسته) هم دارد که شامل افرادی می شود که به هر دلیل از ادامه تحصیل بازماندند، همچنین طلابی که دارای مدرک سطح یک حوزه بوده یا 75 واحد درسی را در جامعه الزهرا علیهاالسلام یا حوزه های علمیه گذرانده باشند، می توانند در این دوره ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س)

13 بهمن ماه، آخرین مهلت ثبت نام آزمون ورودی جامعهالزهرا(س)