مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-22فرهنگي

محتوای برنامه های تلویزیون مناسب کودکان نیست


مهرداد فلاطونی، روانشناس، معتقد است در تولیدات باید جامعه هدف و نیازهای آن را مد نظر قرار دهیم بعد به تولید بپردازیم.

- ، مهرداد فلاطونی، روانشناسدرمورد اینکه تولیدات تلویزیون و سینما چه میزان در حال عمومی مردم می تواند موثر واقع شود و امروزه تولیدات تلویزیون مانند تولیداتی که برای کودکان صورت می گیرد چقدر روی این رده سنی تاثیرگذار است بیان داشت: اگر این موضوع را در علم روانشناسی، روانشناسی یادگیری بررسی کنیم یا بخواهیم از عواملی که در بحث آموزش موثر هستند صحبت کنیم طبیعتا اولین چیزی که به ذهن می آید مطبوعات، رادیو و تلویزیون، سریال و تولیدات فرهنگی یک جامعه است.

زمانی که صحبت از تولیدات فرهنگی یک جامعه می کنیم و به در دسترس ترین وسیله فرهنگی رجوع می کنیم که در دسترس ترین امروزه تلویزیون، مطبوعات است و پس از این ها به سراغ فیلم به دلیل بحث هزینه ای که سینماها دارند می رویم.

مسئله ای که وجود دارد این است که زمانی که ما برنامه ای را تولید می کنیم اولین نکته ای که در تولید برنامه اهمیت دارد این است که جامعه هدف آن برنامه چیست؟ دومین نکته این است که این برنامه ای که ما قصد ساختش را داریم جامعه هدف ما را ارضا می کند اما متاسفانه درمورد تولیداتی که در شبکه های خانگی وجود دارد اساسا فقط جذابیت موضوعات که اهمیت دارد و زمانی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محتوای برنامه های تلویزیون مناسب کودکان نیست

محتوای برنامه های تلویزیون مناسب کودکان نیست