مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-22سياسي

ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران


رسانه های سلطنت طلب و ضدانقلاب درحالی دستگیری شهاب دهقانی حسین آبادی دانشجوی دستگیر شده در آمریکا را به کمال دهقانی فیروز آبادی منتسب می کنند که فرزند وی حمیدرضا نام دارد و در دانشگاه علوم و تحقیقات تهران مشغول به تحصیل است.

- از شایعه تا واقعیت:  آمریکایی ها پس از گذشت چندین روز از سیلی سختی که از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خوردند به تازگی و آن هم به صورت قطره چکانی به میزان تلفات خود اعتراف می کنند.

از سوی دیگر رسانه های تحت سلطه آنان در ماهواره ها و در بستر فضای مجازی سعی دارند  تا حواس ها را از این موضوع پرت کنند.

این جریان رسانه ای به همین منظور شایعاتی را هر از چندگاهی علیه فرماندهان سپاه و شخصیت های سیاسی و امنیتی کشور می سازند تا مردم را نسبت به این قشر بدبین کنند.

در تازه ترین این موارد و پس از انتشار خبری مبنی بر بازداشت شهاب دهقانی دانشجوی ایرانی توسط  نیروهای امنیتی فرودگاه ماساچوست، شایعاتی پیرامون وی منتشر شد که او فرزند کمال دهقانی عضو کمیته امنیت ملی مجلس شورای اسلامی است.

    واقعیت بررسی های خبرنگار ما نشان می دهد که نام خانوادگی دقیق این دانشجوی ایرانی محمدشهاب دهقانی حسین آبادی است درحالی که نام کامل رییس کمیته سیاست خارجی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، کمال دهقان فیروزآبادی است و طبیعاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران

ماجرای انتساب دانشجوی دستگیرشده در آمریکا به نماینده مجلس ایران