مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:452020-01-22اقتصادي

هر گرم زهر زنبور عسل 80 تا 100 دلار فروخته می شود


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت زنبورداری در حال تغییر است و باید بتوانیم در این صنعت به روز عمل کنیم.

- ایسنا/البرز معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی گفت: صنعت زنبورداری در حال تغییر است و باید بتوانیم در این صنعت به روز عمل کنیم.

مرتضی رضایی چهارشنبه دوم بهمن ماه در دهمین کنگره پژوهشی زنبور عسل که در مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور واقع در کرج برگزار شد با اشاره به افزایش میزان محصولات جانبی زنبور عسل از جمله ژل رویال اظهار کرد: طی دو سال گذشته تولید ژل رویال در کشور بیش از 70 درصد رشد داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی همچنین به تولید زهر از کلونی های زنبور عسل اشاره کرد و گفت: از هر 15 کلونی در طول هفته یک گرم زهر زنبور عسل تولید می شود.

این مسئول با اشاره به ارزش هر گرم زهر زنبور عسل توضیح داد: در حال حاضر هر گرم زهر زنبور عسل بین 80 تا 100 دلار به فروش می رسد.

معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه ایران رتبه سوم یا چهارم تولید عسل دنیا را به خود اختصاص داده ادامه داد: باید تلاش کنیم در دیگر تولیدات زنبور عسل نیز با تکنولوژی برتر پیش رفته رتبه خوبی کسب کنیم.

رضایی با تاکید بر اهمیت تولید زهر زنبور عسل گفت: امروزه از زهر زنبور عسل برای درمان بیماری ها از جمله دردهای مفصلی استفاده می شود ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گرم زهر زنبور عسل 80 تا 100 دلار فروخته می شود

هر گرم زهر زنبور عسل 80 تا 100 دلار فروخته می شود