مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-22حوادث

یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه احشام متلاشی شد


با تلاش و هوشیاری کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه احشام متلاشی و 10 فقره سرقت کشف شد.

- ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی شهرستان خاش در گفت و گو با خبرنگار فارس در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان خاش در پی یکسری اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت یک باند حرفه ای سرقت احشام در سطح شهرستان مطلع و دستگیری اعضای آن را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی که درصدد دستگیری اعضای این باند بودند ساعت 23 شب گذشته از حضور سارقان در یک دامداری در حومه یکی از روستاهای حاشیه شهر مطلع و سریعاً به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش بیان داشت: با حضور عوامل انتظامی در محل، اعضای این باند سرقت که با مشاهده خودروی پلیس خود را در چنگال قانون می دیدند اقدام به تیر اندازی به سمت مأموران انتظامی کرده و قصد داشتند با یک دستگاه خودروی پژو پارس از محل متواری شوند.

وی ادامه داد: در عکس العملی سریع کارآگاهان پلیس آگاهی با مقابله به مثل و تیر اندازی به سمت سارقان، خودروی آنها را متوقف و هر 4 نفر سارق مسلح عضو این باند را دستگیر کردند.

سرهنگ کوچک زایی اظهار داشت: در بازرسی از خودروی سارقان علاوه بر کشف 4 رأس گوسفند مسروقه، یک قبضه سلاح کلاش به همراه تعدادی مهمات کشف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه احشام متلاشی شد

یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه احشام متلاشی شد