مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:352020-01-22سياسي

بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی حرکت آینده است


جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی حرکت آینده کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امیرسرتیپ دوم محمد فهمیده قاسم زاده صبح چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی اظهار کرد: آنچه برای شهید سلیمانی به وقوع پیوست در حقیقت عاقبت به خیری و سعادت حقیقی برای یک سرباز اسلام بود.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: چه چیزی برای یک سرباز بالاتر از اینکه فرمانده و ولی فقیه رضایت خود را از او اعلام کند و عاقبت او را یک ایام الله بداند.

موشک باران عین الاسد سیلی محکمی در برابر قلدری استکبار جهانی بود فهمیده با اشاره به سیلی محکم سپاه پاسداران به آمریکا در موشک باران عین الاسد گفت: بعد از جنگ جهانی دوم برای اولین بار در تاریخ، استکبار جهانی چنین پاسخ محکمی در برابر زورگویی و قلدری خود دریافت کرد.

وی با تأکید بر درس آموزی از حماسه آفرینی های دفاع مقدس اظهار کرد: امام (ره) بعد از انقلاب اسلامی به ارتش وجهه مردمی و اسلامی دادند و بر حفظ آن در راستای دفاع از کشور تأکید داشتند.

جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بیان کرد: تشکیل سپاه پاسداران و بسیج مردمی از دیگر اقدامات امام قبل از شروع جنگ تحمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی حرکت آینده است

بیانیه گام دوم انقلاب سند راهبردی حرکت آینده است