مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:302020-01-22اجتماعي

شدت گرفتن بارش ها تا ساعاتی دیگر


کارشناس هواشناسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت سامانه بارشی در استان گفت: از ظهر امروز به تدریج بارش ها شدت می گیرد و بارش برف نیز در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، زهرا راستگو بیان کرد: سامانه بارشی که از اواخر وقت دیروز وارد استان بوشهر شده باعث بارش های پراکنده ای در نقاط مختلف استان شده است.

وی با اشاره به ادامه فعالیت این سامانه بارشی تا فردا در استان افزود: بارش ها از ظهر امروز شدت می گیرد و وقوع رگبار، رعد و برق و در برخی نقاط مستعد بارش تگرگ را شاهد خواهیم بود که درباره آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل ها در برخی نقاط هشدار داده می شود.

کارشناس هواشناسی استان ادامه داد: از فردا به تدریج از شمال استان از میزان ناپایداری های جوی کاسته خواهد شد و عمده فعالیت این سامانه بارشی در نیمه جنوبی استان خواهد بود و طی این مدت احتمال بارش برف در ارتفاعات استان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به افزایش سرعت باد طی این مدت اضافه کرد: جهت باد متغیر بیشتر شرقی تا جنوب شرقی گاهی شمال غربی با سرعت 16 تا 44 گاهی بیش از 54 کیلومتر در ساعت و ارتفاع موج دریا 90 تا 180 گاهی تا 240 سانتیمتر پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شدت گرفتن بارش ها تا ساعاتی دیگر

شدت گرفتن بارش ها تا ساعاتی دیگر