مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:202020-01-22اجتماعي

اعمال محدودیت های ساعتی ترافیک در قطعه یک آزادراه تهران – شمال


برای جلوگیری از پس زدن بار ترافیک در زمان های پیک سفر، محدودیت های ساعتی برای تردد خودروها در قطعه یک آزادراه تهران – شمال اعمال خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خیرالله خادمی، معاون وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روز گذشته با حضور وزیر راه و شهرسازی در شورای عالی ترافیک کشور و شورای ایمنی، مشورت هایی برای نحوه تردد در قطعه یک آزادراه تهران – شمال صورت گرفته است، اظهار داشت: در این جلسه تمامی سازمان ها و ارگان هایی که در طول این قطعه، به مسافران خدمات رسانی می کنند، نظرخواهی در مورد نحوه و زمان تردد خودروها می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: قطعه یک آزادراه تهران – شمال به طور قطع در بهمن ماه با حضور رییس جمهور به بهره برداری می رسد و ما پیش از بهره برداری چند روز به صورت آزمایشی این آزادراه را باز می کنیم تا تعداد محدودی خودرو از این آزادراه تردد کنند.

وی افزود: در طول این مدت، اگر در این مسیر نقص و یا مشکلاتی وجود داشته باشد، به صورت کامل رفع شود و ایمنی آن به صورت صد درصد تأمین شود.

خادمی یادآور شد: در حالت عادی در آزادراه هیچ محدودیتی برای تردد وجود نخواهد داشت؛ اما در زمان های پیک ترافیک محدودیت هایی ساعتی برای کاهش بار ترافیک و جلوگیری از پس زدن ترافیک به جاده چالوس اعمال خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت های ساعتی ترافیک در قطعه یک آزادراه تهران – شمال

اعمال محدودیت های ساعتی ترافیک در قطعه یک آزادراه تهران – شمال