مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-22سياسي

کمک شایان بررسی محلی به تأیید صلاحیت داوطلبان گمنام


در کنار مستندات و مدارک مراجع قانونی، بررسی های محلی نیز به تأیید صلاحیت افراد گمنام کمک کرد و بسیاری از افرادی که فاقد سابقه بودند از این طریق احراز صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه این شورا با عرض تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا (س) گفت: باید از اعضای شورای نگهبان تشکر کنم که در این ایام حداکثر وقت خود را گذاشته اند تا رسیدگی به شکایات و پرونده های داوطلبان با کمال دقت انجام شود.

وی در ادامه از همکاری خوب مراجع قانونی همچون ناجا، وزارت اطلاعات و قوه قضاییه با شورای نگهبان در فرایند بررسی صلاحیت ها تشکر کرد و افزود: در کنار مستندات و مدارک مراجع قانونی، بررسی های محلی نیز به تأیید صلاحیت افراد گمنام کمک کرد و بسیاری از افرادی که فاقد سابقه بودند از این طریق احراز صلاحیت شدند.

آیت الله جنتی گفت: البته اگر در مرحله بررسی صلاحیت ها در هیئت های نظارت استانی و مرکزی اشتباهی صورت گرفته باشد یا مستندات جدیدی به دست ما برسد، اعضای شورای نگهبان با دقت به آن ها رسیدگی خواهند کرد و چنانچه تغییراتی در نتایج اولیه صورت گیرد جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا شورای نگهبان صرفاً به وظیفه شرعی و قانونی خود عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک شایان بررسی محلی به تأیید صلاحیت داوطلبان گمنام

کمک شایان بررسی محلی به تأیید صلاحیت داوطلبان گمنام