مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 08:102020-01-22دانش

جدیت این دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه فناور و کارآفرین


معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکتی که در این دانشگاه برای تبدیل شدن به یک دانشگاه فناور و کارآفرین شکل گرفته است، - ؛ روح الله دهقانی فیروزآبادی در نخستین نمایشگاه شتابدهنده های برگزیده کشور که در محل نمایشگاه دائم اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است افزود: امروز آغاز اتفاقی متفاوت و حرکت جدی و جدید در دانشگاه های پیشقراول حوزه فناوری و نوآوری کشور همچون دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین ظرفیت های آموزش عالی تقریباً 40 درصد از آموزش عالی کشور را برعهده دارد، اضافه کرد: این دانشگاه به عنوان بزرگترین دانشگاه غیرحضوری دنیا در حوزه های مختلف علوم پزشکی، کشاورزی، مدارس، آموزشکده های فنی و حرفه ای و .

فعالیت می کند و زیست بومی کامل از یک نظام آموزشی جامع است.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: برنامه این دانشگاه حرکت واقعی و جدی به سمت دانشگاه نسل سوم و چهارم است که به طور جد به سمت اجرایی شدن سند اسلامی شدن دانشگاه ها پیش می رود.

دهقانی فیروزآبادی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی براساس راهبرد هفتم سند اسلامی شدن دانشگاه ها، ایجاد و اصلاح رشته های تحصیلی کاربردی و متناسب با نیاز های جامعه اسلامی، تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدیت این دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه فناور و کارآفرین

جدیت این دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه فناور و کارآفرین