مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:402020-01-22پزشكي

امکان صاحب فرزند شدن زوجین درگیر سرطان


با توجه به اینکه بیماران مبتلا به سرطان بعد از درمان قادر به بچه دار شدن نیستند، می توانند از بانک تخمک یا اسپرم خودشان برای صاحب فرزند شدن استفاده کنند.

- به نقل از سومین کنگره بین المللی چالش های نازایی، دکتر لیلا نظری همچنین به ارائه خدمات درمانی به زنانی که دچار سقط مکرر و شکست مکرر لانه گزینی جنین هستند، اشاره کرد و افزود: درمان این بیماران با همکاری تیمی متخصص زنان و زایمان، ژنتیک، ایمونولوژی و…، انجام می شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به ارائه خدمات درمان ناباروری در بیمارستان طالقانی، گفت: این خدمات در بالاترین سطح و کمترین هزینه به زوجین نابارور و سایر مراجعان ارائه می شود.

این متخصص زنان و فلوشیپ ناباروری با اشاره به سابقه 10 ساله بیمارستان طالقانی در آموزش فلوشیپ ناباروری و آی وی اف، افزود: در این بیمارستان، از حدود 20 سال قبل اقدامات تشخیصی و درمانی برای زوجین نابارور با حضور استادان فوق تخصص که بیش از 25 سال سابقه کار دارند، به صورت کامل و با تعرفه دولتی و طبق بسته ای که وزارت بهداشت ابلاغ کرده است، ارائه می شود.

دکتر نظری همچنین از ارائه خدمات درمانگاه های ویژه برای بیماری های زنان و زایمان در بیمارستان طالقانی خبر داد و گفت: بیماران در این درمانگاه ها تحت نظر پزشکان متخصص و فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان صاحب فرزند شدن زوجین درگیر سرطان

امکان صاحب فرزند شدن زوجین درگیر سرطان