مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-22بين الملل

روز نخست استیضاح رییس جمهور آمریکا؛ فعلا همه چیز بر وفق مراد ترامپ است


نتیجه آرا برای سه اصلاحیه فوق نشان از آن دارد که استیضاح دونالد ترامپ در محکمه سنا، راه به جایی نخواهد برد و دموکرات ها نمی توانند حداقل رای 20 جمهوریخواه را با خود هماهنگ سازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری رویترز، مجلس سنای آمریکا که در کنترل جمهوریخواهان است سه تلاش دموکرات ها برای دستیابی به اسناد و مدارک برای محاکمه دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا را ناکام گذاشت و فعلا تدابیر استیضاح بر وفق رویکردهای حزبی به نفع ترامپ پیش می رود.

جلسه استیضاح ترامپ در حالی روز نخست خود را پشت سر می گذراند که سه اصلاحیه درخواستی دموکرات ها برای فرایند رسیدگی به پرونده اتهامی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا با دیوار جمهوریخواهان برخورد کرد.

نخستین روز جلسه استیضاح چهل و پنجمین رییس جمهوری آمریکا با سپری کردن حدود 6 ساعت و نیم، بنا به درخواست میچ مک کانل رهبر اکثریت جمهوریخواهان در سنا برای یک تنفس نیم ساعته، به ساعت 8 شب سه شنبه به وقت محلی موکول شد.

در اصلاحیه سوم چاک شومر رهبر اقلیت دموکرات در سنای آمریکا، درخواست شده بود تا مایک مولوینی سرپرست دفتر رییس جمهوری آمریکا به عنوان یکی از مطلعین پرونده اوکراین گیت، به محکمه فراخوانده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز نخست استیضاح رییس جمهور آمریکا؛ فعلا همه چیز بر وفق مراد ترامپ است

روز نخست استیضاح رییس جمهور آمریکا؛ فعلا همه چیز بر وفق مراد ترامپ است