مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:352020-01-22اقتصادي

طرح اسکله های دریایی برای اولین بار در مازندران اجرا می شود


طرح اسکله های دریایی برای اولین بار در کشور و در استان اجرا می شود و 134 نقطه ساحلی برای این طرح درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان پیش ازظهر چهارشنبه در نشست بررسی طرح اسکله دریایی اظهار داشت: طرح اسکله های دریایی برای نخستین بار در کشور مطرح و اجرا می شود، زمانی می تواند به تحقق نزدیک شود که سرمایه گذاران آن آماده و فرآیند سرمایه گذاری از سوی دستگاه های اجرایی کوتاه و تسهیل شود و اعتبارات و تسهیلات لازم به این منظور به طرح یاد شده اختصاص یابد.

استاندار مازندران گفت: تأیید موافقت اصولی این طرح ها و قول مساعد برای اختصاص اعتبار و تسهیلات برای اجرای این طرح ها با بهره کم از رییس سازمان بنادر و دریانوردی اخذ شده است.

وی افزود: در این طرح به جای انتخاب 134 مشاور در جهت کاهش هزینه های سرمایه گذاری و تسریع در اجرای طرح ها یک مشاور انتخاب می شود و بعد از ارائه موافقت اصولی که توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و سازمان بنادر و دریانوردی کشور صورت می گیرد، همزمان با ایام الله دهه فجر و در یک زمان اسکله ها به سرمایه گذار سپرده می شود.

حسین زادگان گفت: از جمله مزایای قابل ذکر آن که سرمایه گذار بدون مراجعه برای اخذ استعلامات لازم به دستگاه های مسئول در زمان طولانی، مجوز سرمایه گذاری را با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح اسکله های دریایی برای اولین بار در مازندران اجرا می شود

طرح اسکله های دریایی برای اولین بار در مازندران اجرا می شود