مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 بهمن 1398 ساعت 07:302020-01-22اجتماعي

پیش بینی شدت بارش برف و باران در خراسان رضوی


با ورود سامانه جدید جوی از عصر امروز دوم بهمن ماه بارش برف و باران شدت می گیرد و این وضعیت تا روزهای ابتدایی هفته آینده ادامه خواهد یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما ، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارشها از بخش جنوب و غرب استان آغاز شده و همراه با شدت وزش باد به ویژه در نوار شرقی خراسان رضوی لغزندگی سطح جاده ها، احتمال آبگرفتگی معابر و تشدید پدیده مه را در پی دارد.

غلامرضا ضیاءشهابی افزود: بر اساس پیش بینی، بیشترین میزان بارش که در مناطق کوهستانی خراسان رضوی به شکل برف رخ می دهد ظرف روزهای پنجشنبه هفته جاری و شنبه هفته آتی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دیشب در شهرستانهای مشهد، قوچان، سرخس، سبزوار، گناباد، تربت حیدریه و تایباد بارشهای پراکنده و رگباری باران رخ داد که بیشترین آن به میزان یک میلیمتر در گناباد بر زمین نشست.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: میانگین دمای هوای استان امروز و فردا چند درجه افزایش یافته و به این ترتیب قدری از برودت هوا کاسته می شود اما کمینه دمای هوا در تمامی شهرستانهای استان خراسان رضوی همچنان زیر صفر باقی می ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی شدت بارش برف و باران در خراسان رضوی

پیش بینی شدت بارش برف و باران در خراسان رضوی